Sunday, September 12, 2010

Mozgalmas nap

Tegnap reggel elaludtam. Bendi ebresztett 5.45-kor es 6 orakor mar a munkaba kellett lennem. Azaz, 15 percem volt arra, hogy osszekapjam magam es a meloban vigyorogjak. Beleugrottam gatyamba, felkaptam egy banant es rohanas a kocsihoz. Pont 6 orara be is ertem, de a vigyor elmaradt, mert meg azt sem tudtam, hol vagyok.:) Viszonylag nyugis napunk volt egesz addig, amig haza nem indultam. Muszak utan bezuhanok fejjel a kocsiba es probalom inditani. Semmi. Megegyszer semmi. A lampat egvehagytam a reggeli rohanasban. Palinak a repteren kell lennie kora delutan, de elotte a kocsit uzembe kell helyezni. Nem maradt mas hatra, hat hazarohantam. Visszapillantottam a kocsira, ami epp gurult.:) A kezifeket nem huztam be. Akkor mar kesz voltam.:) Gyorsan szaladtam a kocsi utan es beugrottam es behuztam a kezifeket es rohanas haza. Eleg szepen begyorsult mire be tudtam ugrani.:) Egesz jol birtam a tavot egy banannal a hasamban (kajat mar nem volt idom reggel csomagolni). A csaladom mar az utcank vegen vart. Messzirol obegattam, hogy a kocsi a meloban van, mert lemerult az aksija, nehogy nekemessenek mind az oten.:) Kezdi Adam, hogy neki 10 perc mulva a mozinal kell lennie, mert a baratnojevel mozizni mennek es a cipoje a kocsiban van. Folytatja Palim, hogy neki megy a gepe es kulonben is, hogy lehetek ilyen «-¦-•:^L^:•.-:¦:-•*» •ø:¦¤:¦º• » , hogy ugyhagyom a lampat. Gyorsan eszebe juttattam, hogy pont ugy, ahogy o felejtette a multheten az uszoda elott, ahol ket utcat toltuk, hogy vegre szikrara kapjon a kocsi. Szoval a kicsit olaszosra sikeredett megbeszeles utan rohanni kezdtunk a kocsihoz. A betolas itt mar nem segitett, mert nullara szivodott a kocsi aksija. Bementunk az egyik hazba, (ahol epp allt a kocsi) es segitseget kertunk. Kozben mormoltuk az imat rendesen, hogy csak most legyen egy rohadt `bikajuk` otthon. Szerencsere volt a sracnak es kijott segiteni. A kocsi beindult, nagy megkonnyebbules, szaguldas haza. Gyors furdes es Pali viharzott a repterre.
Mar elore keszulok es remelem, hogy a hazautnal minden zokkenomentes lesz, ugy ahogy az meg sosem volt.:)
Lehet, hogy akkor tul unalmas lenne?

1 comments:

Anonymous said...

Ez igy elsőre tényleg meredek :)))) üdv.zafi

Post a Comment