Sunday, August 29, 2010

Konyvvasar

A munkahelyemen folyamatosan konyvvasar van. Kulonbozo cegektol hetente uj konyveket kapunk es azokbol lehet rendelni. Gyerekkonyvektol kezdve a haborus konyvekig minden van. Jo sok sutemenyes es tortas receptkonyv van is van, amibol a recepteket ki tudom irni.:) Ezek a konyvek nagyon kedvezo aron vanak. Altalaban a bolti ar fele vagy harmada. A heten rendeltem harom konyvet a gyerekeknek. Az egyik ez, ami a kepen van, de a masik kettot nem talaltam a neten es nem tudom az ISBN szamukat, de majd irok roluk, ha megkapom oket. Ez a 101 dolog, amit csinalj, mielott felnosz cimu konyv nagyon aranyos. Van benne barkacsolastol kezdve a kiserletekig minden, amit egy gyereknek csinalnia kell, mielott felnott lesz.:) A masik ket konyv is nagyon jo. Az egyik felfedezo konyv, a masik meg egy negykotetes allatos enciklopedia. Darabja 10 dollar volt a konyveknek (a negykotetes is 10 dollar volt). Ket konyvet eletszunk karacsonyra.
Ma elmentem a K-Mart-ba vettem egy nyari papucsot magamnak es vettem a Bendinek meno skiny farmert. Olyat, amit a deszkasok hordanak. Mar van neki egy, ugyhogy ezt a kettot is eltesszuk karacsonyra. A tobbieknek mar megvan az ajadeka, ugyhogy mar csak par aprosag kell.

0 comments:

Post a Comment