Saturday, July 17, 2010

Tengerpart

Ma reggel dolgoztam. Tiszta bolondok haza volt ma (is). Amikor hazaertem, kimentunk a tengerpartra. Olyan szep napos ido volt, vetek lett volna otthon maradni. Szeretem ezt a partot a voros homokjaval es a hatalmas fenyofaival. A gyerekek fara masztak es rakokat kerestek, mi meg elmentunk Palival a kornyezo utcakba setalni.
Mivel nem volt otthon kenyer, elmentunk a boltba. Igen am, de hetvegen delutan ot ora utan nincs nyitva semmi, (igaz, benzinkutnal, meg kisboltokban biztos van "aranyaron" kenyer), igy ma kenyer nelkul maradtunk.
Brenda es Bendi a barataiknal alszanak, igy ok ott kapnak enni (remelem:)), igy ok tuti megerik a reggelt. Elkezdtem szemezgetni a harom dolcsis kenyersutonkkel es ugy dontottem, hogy kizarasos alapon langost sutok ma, amit az ebben fogok bedagasztani es keleszteni. Kruplink, lisztunk, sonk van, sajtunk van, tejfolunk es fokhagymank van. Egy jo langoshoz nem is kell ennel tobb (esetleg egy meleg tea kiseronek).
A szomszedunk elkoltozott. Egy szingli negyvenes noci volt, aki nem birta a sok gyerek kozott a kikepzest. Amikor nem voltam otthon, neha meg kiabalt is veluk, de hat a neveletlen kolkok nem alltak vigyazban egesz delutan, hanem tovabb jatszottak, ami sikitassal, kiabalassal es rohangalassal jar egyutt, plane, ha egy fel osztalynyi gyerek osszeverodik. Ma koltozott be egy uj csalad. Azt meg nem tudom, hany gyerekuk van, de van, az biztos, mert lattam a matracat a teherauton.
Hozzank is betorta a Lady GaGa laz. A High School-os gyerekeknel most ez a meno, igy mi sem usztuk meg. Lady GaGa-val kezdjuk a napot es azzal is fejezzuk be (a mi idonkban meg a Bros es Depeche Mode duborgott.:))


0 comments:

Post a Comment