Thursday, June 17, 2010

Sulidiszko (riszalom ugyis-ugyis:))

Talaltam egy "zeneiskolat" a kozelben, ahol Adam tudja folytatni a zongora es dob leckeket. Ez utobbit iden kezdte, nem tudom, meddig tart a lelkesedese. Zongorazni masfel eve tanul mar, de nagyon szeretett volna dobolni is tanulni. Megbeszeltuk, hogy dobolhat, de a zongora mellett. Annak semmi ertelme, hogy evente hagszert valtunk. Igy most kettot csinal, heti egy-egy alkalommal.
Az uszast is folytatjuk vegre. Van, ahol minden nap vannak edzesek, de mi kiegyeztunk heti harom nappal. Lorandnak lenne kedve a vizilabdahoz, ugyhogy majd szeretnenk, ha O kivaltana ezzel az uszast. Sajnos nem minden usziban van vizilabdaedzes, de mar megtalaltam azt, ahol van. Polo Bears.:)
Jovo het az utolso tanitasi het, aztan kovetkezik a bo ket hetes tanitasi szunet.:)

Ma este Brendaeknal 'sulidiszko' van. Az egesz lakopark 'csajsziegysege' lazban van. Mar reggel suli elott errol beszeltek, igy el tudom kepzelni, mi lesz nalunk diszko elott. Brenda athivja a baratnoit es mindenki negyvenhetezerszer atoltozik, aztan kifestik egymast es vegre elindulnak (nekem addigra mar elmegy a hangom a gyereknevelestol:)). Igaz, anno mi sem csinaltuk maskepp.:)
A fiuk is mennek, de ugye ok nem csapnak tul nagy 'huhot' egy diszko miatt.
Havonta egyszer van iskolan kivuli diszko is. Mult honapban Brenda volt a baratnojevel, de most nem mennek, mert egybeesik a sulidiszkoval. Majd juliusban.
Haziteszta rajongoinak:
Tegnap lattam az ALDI-ban (eszakon) hagyomanyos tesztagepet (olyan, mint az Atlasz) 14 dollarert es lattam 'pizzakovet', amire a tesztat lehet tenni a sutoben 7 dollarert. Sok jatek is lesz akcioban. Azt sajnos nem tudom, hogy az ALDI katalogus egesz Brisbane-re vonatkozik-e vagy csak bizonyos keruletekre (a kataloguson tuti rajta van, de mindig elfelejtem megnezni).

2 comments:

Jakab Timi said...

Szia!

Nálunk is akciós volt a meggy a múltkor.:-)Meg azt hiszem én is láttam mint két dolgot amit felsoroltál az itteni ALDI-ban.
Üdv.:Timi

agica said...

Akkor lehet, hogy mindenhol ugyanaz a kinalat.
Most lattam az ujsag hatuljan egy jatekot, ami sok apro kis muanyag gyumolcsbol, zoldsegbol all es talan kis fagyik is voltak a kepen. Talan ilyen boltososdit jatszashoz jo.:)

Post a Comment