Wednesday, November 11, 2009

Bogarka:)

Kedvenc autoim koze tarozik a Bogarhatu. Gyerekkoromban sokat utaztam ilyennel, mert anyukam tesojanak (Gabi apukajanak) "Bogara" volt. Elso autonk, amit Palival egyutt vettunk, egy piros Bogar volt. Azota is sokszor eszembe jut. Mennyi munkank volt abban az autoban es milyen gyonyorure megcsinaltuk. Az agardi Bogar felvonulas. Hm. Regi szep emlekek. Amikor latok egy szep Bogarat, mindig felkialltok, hogy: "Odanezzetek, milyen szep Bogar!" A mai nap radobbentem, hogy ezzel mar a kis Bendeguz is megfertozodott.
Delben hazafele tartottunk Bendeguzzal az ovodabol. Feluton egyszer csak felkiallt, hogy: "Anya, ott egy bogarka"! Engem abban a pillanatban a viz kivert es kozben kulonbozo szazlabuk lebegtek a szemem elott (gyakoriak felenk). Mivel vezetes kozben nem szoktam forgolodni, igy visszasikitottam: "Ur Isten, hol? Rajtam? Mekkora?" Bendi csak tovabb mondogatta, hogy: "Ott, ott!" En meg figyeltem, hogy erzek-e valahol "bogarcsikizest", maszik-e valami a karomon stb. De persze ezt mind egy gorcsben, halalra remulve es kozben probaltam az autot uralni. Irtozom a bogaraktol, pokoktol. Es akkor a visszapillantoban meglattam a Bogarkat, ahogy mokasan gurult utanunk.:) Hat O volt a Bogarka.

0 comments:

Post a Comment