Sunday, October 4, 2009

Vasarlas

Ma nem tortent semmi kulonos. Az ido nagyon-nagyon rossz. Ezzel most nem irtam ujat. Szoval elmentunk es vettunk a gyerekeknek uj uszoszemuveget. A regibe mindig bement a viz es nem tudom, hogy uw szuros-e vagy sem. Igy lecsereltuk oket. Utana bementunk a vitaminos boltba es megvettuk a szokasos vitamin es asvanyi anyag porciot a csalad apraja-nagyjanak. Igen, tudom, a gyumolcsokben is van. Csak az a baj, hogy mindenfele mereggel permetezik oket, mergezett talajban nohetnek es egy csomot feleretten szednek le, ami a kamionban "erik" meg. Igy en szemely szerint abban a hitben vagyok, hogy az nem fedi a szuksegletunket. Errol eszembe jutott Dr. Lenkei Gabor-Cenzurazott egeszseg cimu konyve. Ha mar itt tartunk, van egy masik konyve is, aminek a cime: Meltosaggal megszuletni es szulni. Ez utobbinak csak a leirasat olvastam. Tovabb nem mertem, nehogy kedvet kapjak megint:) Ennyit a konyvekrol. Ma lazara vettem a napot, es nem foztem, hanem kesz grillcsirket vettem. Megyek kreszkonyvet bujni:)

0 comments:

Post a Comment