Thursday, October 1, 2009

Ez is, az is

Tegnap este ravicsorogtam a lanyomra. Delutan 2-kor elment baratnozni es este fel 9-kor jott haza. Okes, hogy ket hazzal odebb volt, de en ezt nem tudtam. Most, hogy szunet van, a lakopark gyerekei osszecsodulnek es megy a bandazas. Na jo, ennek orulok, mert kellenek a baratok. Annak mar kevesbe, amikor a nappali kulso fala a kapu, es oda rugjak a labdat. Attol felek, hogy osszedol a kartyavar, amiben lakunk. Amugy nagyon ugyes csajszi. Mar O szedi a szemoldokom, ugyhogy uri dolgom van. A kovetkezo alkalommal megtanitom a szempilla festesre is.:)
Minden vagya, hogy kozmetikus legyen. Teljesmertekben tamogatom, csak egy kivansagom van, hogy mellette elvegezze az apolono szakot. Az az egy szakma, ami mindig kell, amivel mindig boldugul majd, akarhol is van a vilagban. Nem volt ellene kifogasa.:)
Az egyik angol tanarunk adott harom hazifeladatot. Mindegyik olvasasi gyakorlat. Nekiallok:) Az meg fajos derekkal is megy. Tegnap este, amikor a nappalibol probaltam a konyhaig eljiutni, a kedves ferjem felajanlotta, hogy lekamerazna (kozben persze nem birta ki rohoges nelkul a dog.:)) Banatara visszautasitottam ezt a ragyogo lehetoseget. Azon gondolkoztam, hogy melyik kliensemtol tudnam "lenyulni" a jarokeretet. Most nagy hasznomra lenne. Regina, legyszi csinalj egy tav gyogymasszast nekem:) Szolj, ha kesz! Cserebe megolelgetlek innen tavolrol:) Mellekesen jegyzem meg, hogy ha valaki gyogymasszort keres Esztergomban, akkor tudok ajanlai.:) Ma valahogy nem tudtam megszabadulni a turospite gondolatatol. Jo lenne csinalni. Nem is tudom mikor ettem utoljara. Na, majd megnyomom a csengot es szolok a szobapincernek, hogy legyen kedves hozzon nekem... Jaj, de jo is volna.:) Most megyek, mert csavargast tervezunk mara (nem kell foznom).


2 comments:

Jakab Timi said...

Szia!

Én annyi túrós pitét sütöttem hogy,nektek is jut.Ja és TURI ügyben rokonlelkek vagyunk.:-)

Regina said...

A KAIBO-n van egy keret és egy rolátor amit csak ritkán használunk, ha gondold....
Masszázs...aszem nem megy távban, de szerettel gonolok a hátadra....
ma almáspitét terveztem. :)
pusz

Post a Comment