Thursday, October 29, 2009

Orvosnal

Par honappal ezelott elmentem manikuroshoz koromepitesre. Mostanaban nem surun jarok, csak kiveteles alkalmakkor.:) A tiz ujambol egy megbetegedett es gombas fertozest kapott. Ezt onnan tudom, mert tavaly is ugyanez tortent. Akkor sem tudtam meguszni a dokit, de O elmagyarazta, hogy mi ez es igy most mar tudom diagnosztizalni a betegseget.:) Ez a masodik eset a kettobol, hogy koromepites utan gombas fertozest kap az egyik ujam. A tizbol egyetlen egy. Nem ertem, miert egy es miert ugyanaz. Szoval ma elmentem az orvoshoz (Pali elkisert). Hosszasan nezegette, aztan kerdezgetett, de nem nagyon gyozott meg, igy elmondtam, hogy ez nagy valoszinuseggel ugyan az, mint tavaly, mert a tunetek egyeznek. Kerdezte, hogy mit kaptam ra. Mondtam, hogy mar nem emlekszem es Magyarorszagon kezeltek. Kerdezte, hogy mit szeretnek, kremet-e vagy gyogyszert. Mondtam, hogy kivetelesen gyogyszert, mert van eselyem arra, hogy belul is lehet ez a fertozes. Felirta a gyogyszert es elkuldott vervetelre, hogy megnezzek a "gombaszintem" kezeles elott es majd kezeles utan is el kell mennem vervetelre, es akkor osszehasonlitjak a kezeles elott es kezeles utani allapotot. Ez tok jo, ilyet otthon nem csinaltak. Mielott kijottunk a rendelobol, a doki mondta, hogy adna azert kremet is a biztonsag kedveert: "I'll give you some cream top on the medicine". Neztem ra, hogy ezt most komolyan gondolja? Rakerdeztem, hogy ugy ert-e, hogy tegyem a kremet a gyogyszerre es ugy egyem meg?? Pali elkezdett visitani a rohogestol, a doki zavarban en meg az egesz szitubol semmit sem ertek...Aztan kiderult, hogy a top on-t ugy ertelmezzuk, hogy azon felul, es a doki azt mondta, hogy a gyogyszeren kivul/azon felul adna meg kremet is. Mindig ernek mokas pillanatok, annak ellenere, hogy kozepfokuval jottem ki bo ket eve es azota is tanulok es emberekkel foglalkozom. De meg messze nem allithatom, hogy nagyon jol tudok angolul. Szoval a lenyeg, hogy megkaptam a gyogyszert es kremet nevetseges osszegert (800 Ft-nak felelt meg). Otthon ugyanerre 3x8000 Ft-os gyogyszert kaptam, amit 3 honapos kurat jelentett. Van kulonbseg a ketto kozott. Elmentem a vervetelre, ahol egy buval ba$%!$%^tt recepcios ult. A koszonest nem fogadta, meg a fejet sem emelte fel. Van ilyen (biztos magyar gyokerei vannak. na jo, ez csak egy cinikus megjegyzes volt) . Hiaba na, a bunkosag foldrajzi helyzettol fuggetlen. Jott a noverke, aki viszont nagyon aranyos volt (indiai bevandorlo). Levette a vert, adott cukorkat is, amiert nem hisztiztem (ez nem igaz:) ). Remelem, hogy megint helyrejon a kormom.
Ma meggyszoszt csinaltam tukortojassal es grillcsirkevel. Az utobbit keszen vettem.:)
Gyermekkorom izei.:)

4 comments:

Gaabee said...

Hát ilyen "top on" történeteket máskor is írhatnál! Fetrengek a nevetéstöl :))))) Ha valaki azt kérné, találjak ki valami mókásat a top on kifejezéssel, a közeledbe se értem volna (na jó, bevallom, márcsak azért se, mert én sem ismertem ezt a kifejezést. na most megjegyeztem :)

agica said...

Hat aszem en sem felejtem:)
Volt egy hasonlo sztorim a tavalyi rakszuresen, majd megirom azt is:)

Gaabee said...

nem akarom tulragozni, de még mindig röhigcsélek...

Regina said...

Viszont itthon megszúrt volna a nagyon aranyos Regina... cukor nincs, rontja a fogaid!

Post a Comment