Friday, October 9, 2009

Garage Sale

Ma kimentek a fiuk egy halom kutyuvel a parkoloba arulni de csak 2 poharat adtak el:), aminek az arat a Sale utan boldogan el is koltottek.
Minden esetre ennek is orulunk. Elobb-utobb elfogynak. Tul keson mentek ki, de korabban nem tudtak, mert esett az eso. Osszesen ket auto allt meg. Tobb szerintem nem is volt az utcan.:) Delutan elegge elcsendesedik minden. Holnap delelott ismet megprobaljuk. Remelem nem fog esni az eso. Azt terveztem, hogy holnap sutok egy csoroge fankot. Nagyon regen nem ettunk mar. Az itteni tejfollel (es altalaban a tejtermekekkel) nem vagyok kibekulve es az kell a tesztajaba. Nem reg talaltam egy joghurt feleseget, aminek "greak style" a neve. Az egesz jo, ugyhogy azota azt teszem a fozikbe, levesekbe es amibe tejfolt tennek. Tegnap fel szemmel lattam valamit a boltban es ugy tunt, mint a telifagyi. Visszafordulta es termeszetesen nem az volt. Azota nem tudom kiutni a fejembol a telifagyit.:) Ugy szeretem es ugy ennek. Megnezem a neten, hatha talalok receptet. Tolcserunk van.:)

3 comments:

Anonymous said...

Ágica, látod,én nem is tudtam, hogy Te ilyen konyhatündér vagy! Mondjuk 6 fös családhoz kell is :)
Én bevallom, jobban esik, ha elémteszik az ételt. Amit én fözök, emiatt nem is kivánom sokszor...
Milyen ott a tejföl? Itt Au-ban a turo olyan krémes, nem tudom megszokni. Pl ha turostésztát csinálok, nem kell a turot kikeverni tejföllel, mert olyan, mintha már ki lenne keverve. 1x csináltam túrósbatyut is. Annál meg volt a batyu, amiböl gleccser szerüen kifolyt a túró...
Télifagyirecit nem tudok, de csörögefánkot online küldhetsz. Emlékszel még? mz/x mz/x jelentkezz!!!!
Na nyitom az ablakot :))))
G

agica said...

Gabesz, en csak siman tunder vagyok,
csak "hazisarknya" varazsolt a gonosz:)
Muszaj foznom a kis saskaimnak. En sem kivanom sokszor a sajat foztom. Nem tudom, miert van ez igy. Okes, holnap kuldom a fankot, ablakot hagyd nyitva:)
Itt a turo neve cottage cheese es nem olyan szaraz, mint otthon. Minden tejtermeknek erzem az utoizet. Talan a tehenek takarmanyozasa es a tejtermekek mas uton valo kezelese az oka. Amikor hazamegyunk, mindig az az elso, hogy zacskos turot es zacskos tejet veszek es azt eszem az elso par napon:)

Anonymous said...

Ja, a cottage cheese? Itt is lehet kapni. 1x vettem. Nem emlékszem milyen volt, de nem túró volt, az biztos.
Bevallom, idöközben becsuktam az ablakot, mert tizenegynéhány fok van, s befagy a kipufogónk :)
De majd csörögefánkcsörgéskor kinyitom :)))
g

Post a Comment