Friday, October 16, 2009

City of fart

Ma Rotorua-n voltunk. A kenes gazok-gozok miatt, amik jonnek a fold alol, kicsit puki szagu a levego. Vagy egy jol "sikerult" zaptojas is eszebe juthat az embernek. Ez ugynaz a szag, ami miatt Pali mar parszor a nappaliban aludt egy jo bableves utan. Szoval elmentunk mokazni egyet. Van egy franko bobpalya, ahol harom palya kozul lehet valasztani. Kezo, halado, "profi". Jo kis palyak, tavaly Ilap "szanaszet" torte magat, ugyhogy iden ovatosabb volt, a napszemuveget atadta nekem megorzesre.:) A bobozas kozben lattam, hogy van itt a palya mellett egy SkySwing nevu akarmi, amit mar a megerkezeskor kineztem magunknak. Ki volt irva, hogy harom ember ulhet bele, felhuzzak 50 meter fole, majd eloldjak a hintat, es ket masodpercig elered "zuhanas" kozben a 150 km/h sebesseget. Gondoltam, mi az nekunk, gyerunk.:) Eloszor vonakodtak, de aztan Pali es Adam rabolintottak. A tobbiek nem. Elindultunk. Mielott beultem volna, a "gepkezelo" ramszolt, hogy tegyem le a napszemuvegem, ne vigyem magammal. Na akkor mar gondoltam, hogy ez se lesz egy setagalop. Beultunk. Ugy becsatoltak, hogy levegot is alig kaptunk. Kezunkbe adtak egy kotelet, hogy ha felertunk, ezt huzzuk meg, mert ez oldja ki a hintat. Palinak az volt az elso kerdese, hogy mi van akkor, hogyha nem huzzuk meg. Haat, akkor ott alszunk, mondta erre... Elkeztek felhuzni a "hintankat". Fel uton ereztem, hogy talan megsem kellett volna befizetni erre a korre. Sajnaltam a gyereket is, mert szegeny mit tud tenni, ha sem az anyja sem az apja nem komplett:) es allandoan rabeszelik valami orultsegre Ot is. A masik harom okosabb volt es elszaladtak amikor feldobtuk a temat, hogy Ok is kiprobalhatjak. De hat mar feluton voltunk, szoval 25 meter magasbol mar nem volt mas valasztasunk. Vegul felertunk csokival a bugyiban. Pali kezeben volt a kotel. Haromig szamolt es meghuzta. Zuhantunk. Az elso 2 masodperc orokkevalosagnak tunt.:) Egy hang nem jott ki a szamon. Ugy ereztem, hogy a seggem a szamon jon ki. Elnezest a kifejezesert, de ezt maskepp nem lehet leirni. Megis szuper jo volt. Felvettek videora. Adi szerkesztett egy jo kis klippett az elkeszitett videobol, de sajnos a jutjubos verziobol a zeneket a gugli cenzurazta igy sajna csak nemafilmet tudnatok nezni, de annak semmi ertelme, mivel Adi sikitasat hallani kell.:). Szoval, megkertem a Zuram, hogy tegye elerhetove az Adi altal szerkesztett videot valahogy... Hat itt az eredmenye.:) Eger a video fole es klikk a kicsi haromszogre.

Sajnos ezek a videok messze nem adjak vissza azt az erzest, amit ateltunk. De ha valahol lattok ilyen lehetoseget, probaljatok ki. Regina gyere, ki kell probalnod! Csomagolj! Voltunk mar par vidamparkban, voltunk Disneylandben, de ez volt az, amit meg sehol nem eltunk at. Na jo, a Disneys "fedettpalyas"hullamvasut is hasonloan brutal.:) Nem tudom miert, de imadom ezeket a "jatekokat". Elkepzelem magunkat 60 evesen, amikor az unokakat visszuk a vidamparkaba. Keszult par foto is a mai naprol.

0 comments:

Post a Comment