Tuesday, September 15, 2009

Reginanak egy gyors recept:)

Amikor a gyerekek suli utan beszalltak a kocsiba, az elso kerdesuk az volt, hogy "mi lesz a kaja?" Ekkor mar gondoltam, hogy a tegnaprol maradt jo kis "gazdag" zoldsegleves grizgomboccal nem lesz eleg nekik. Utkozben kitalaltam, hogy gofrit sutok. Ugyis regen volt mar, es az meg masnap reggelire is jo ( persze, ha eleget csinalok belole). Csokikremet csinaltam hozza fozos pudingbol, amit kihules utan 10 dkg vajjal osszeturmixoltam. Ha mar sutunk-fozunk, akkor leirom azt a receptet, ami a z Ausztraliaban elo virtualis baratnom, Kata kuldott. Ugy nezem, hogy a hetvegen nekem is ki "kell" probalnom:) (addigra lesz idom beszerezni legalabb 2-3 tortaformat, hogy a kis saskak ne meltatlankodjanak, hogy:"Aaanyaaa, csak ennyit csinaltal?":))

Hozzavalok:
20-25 db babapiskota
1 liter tej
2 csomog fozos vanilias pudingpor
15-20 dkg cukor
3-4 banan
gyumolcszsele
kiwi,eper,malna es tejszinhab a tetejere

A tortaforma aljat szorosan kibeleljuk babapiskotaval. Az oldalara egymas melle kettevagott babapiskotat allitunk. Megfozzuk a ket csomag pudingot. Kb. a felet meg forron raontjuk a piskotara. Ezutan raszeleteljuk a bananokat. Ha maradt meg piskotank es bananunk, retegezhetjuk. Epret, málnát, kiwit tehetunk a tetejére (ha van otthon) es zselatinnal leontjuk. Egy orara hutoben tesszuk.
Kataval mar ket eve tartjuk a kapcsolatot emailben. Par honappal ezelott mind a ketten Magyarorszagon jartunk es eletunkben eloszor talalkoztunk a Trofea Grill etteremben. Ugyanott folytattuk a beszelgetest, ahol az irast abbahagytuk. Erdekes volt, mert meg soha nem talalkoztam igy senkivel, hogy evekig levelezunk es utana szemelyesen talalkozunk.
A fent emlitett ettermet aki teheti, probalja ki. Szerintem a zugloi a legjobb. Kedves kis hely. A tobbi ettermuk egy kicsit puccosabb. De a lenyeg, hogy a kaja mindegyikben szuper.


0 comments:

Post a Comment