Thursday, September 10, 2009

Suru hetem volt

Nagyon vartam, hogy vege legyen a hetnek:). Egyedul voltam, munka, suli, gyerekek...
Vegul is egesz jol atveszeltuk, eltekintve attol a kis szosszenettol, hogy a legkisebb ma ottfelejtodott az oviban, a mobilom pedig epp ma otthon hagytam. Masfel ora "hajkuraszas" utan utolertek, igy nem is kestem tul sokat:) Bendeguz az egeszbol mit sem sejtett.
A nagymamak es nagypapak aranyat ernek...
Holnap gyumolcsleves es rantotthusi lesz valamilyen korettel. A karajt mar most beaztattam fokhagymas tejbe. Altalaban egy egesz napot hagyom benne. Nagyon finom izt ad neki ez a "pac". Lehet, hogy raszanom magam egy hasabburgonya koret elkeszitesere is. A meghamozott es felvagott krumplit sutes elott 2-3 percre lobogo vizbe teszem, aztan jol (nagyon jol) lecsepegtetem es utana sutom meg. A fagyasztott valtozat gyorsabb, de ez sokkal finomabb.
Desszertnek meg majd Regina palacsintajara gondolok:)

2 comments:

Regina said...

én még sosem játszottam a krumplival sütés elött, meg kéne próbálni. Mostanában örülnek, ha enni kapnak, nem reklamálnak, hogy finom is legyen az étel...

agica said...

Igazad van, lehet, hogy en is bekemenyitek:)
A fele "kiralysagom" odaadnam most a Hevizes vagy Gyakorlos menuert...

Post a Comment